Qorong'i

CANT BELIEVE THIS HAPPENED SO FAST! 

Ko‘rishlar soni 629 ming
98% 28 000 341

Use code 12BENNY to get up to 12 FREE MEALS across your first 4 HelloFresh boxes, including free shipping on your first box at bit.ly/3dpRtE0

MERCH AVAILABLE AT bennysoliven.co

SUBSCRIBE
@Benny Soliven
@AlondraDessy
@The JAM Family
@Cristian Blends


FOLLOW ME ON INSTAGRAM
bennysolive...
FOLLOW ME ON TWITTER
BennySoliven
FOLLOW ME ON SNAPCHAT
@benstuh

For Business Inquiries: contact@tablerockmanagement.com

Joylandi

 

30-Apr, 2021

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 2 229   
P L
P L 22 kun oldin
Clickbait! Stfu with hello fresh 😂fst fwd
Sonia Hernandez
Yo!Gag alert !! That was some nasty stuff. All I gotta know, what restaurant did you guys go to -so I don't go?
Faizaan Larry
Faizaan Larry Oy oldin
You should do more with Dhar man
Phantom-2019
Phantom-2019 Oy oldin
I know Benny was in one of dhar mans vid
äil33n įb33
äil33n įb33 Oy oldin
Wepa look at him cheffing it up damn it looks good I want tacos now
Name
Name Oy oldin
I came here because of that Dhar Mann video.
Jake Coupland
Jake Coupland Oy oldin
I saw your darman video so I decided to check out your channel
Eloise469
Eloise469 Oy oldin
Who else came here from dharr man
Athena Bowman
Athena Bowman Oy oldin
I saw dhar Mann video and I can't believe it you really became famous no one is successful by playing it safe
Athena Bowman
Athena Bowman Oy oldin
🤩🤩
Emma Strath
Emma Strath Oy oldin
I watch the dark man vid
Mari Plays
Mari Plays Oy oldin
I came from the dharr man vid
tyler to
tyler to Oy oldin
Were you on dhar mann
Gotcha wolfy
Gotcha wolfy Oy oldin
Hi
Gotcha wolfy
Gotcha wolfy Oy oldin
I went to your channel from Dhar Mann remember when you went in a Dhar Mann video?
Francisca Tojralda
🐉🐲🌵🎄🌲🌿🌱🌴🌳☘️🍀🍃 green
yaruin kiiromu
i saw your video with dhar man.
Beauty In The Boondocks
New sub here. I just saw your Story on Dhar’s Channel. Your story is going to help many other people including me💫😇
Emily Miles
Emily Miles Oy oldin
OMG DARMAN IS RIGHT I THOUGHT IT WAS FAKE YOUR FAMOUS YOU LOVE MUSIC AND U HAD A BABY AND YOU FOUND A DREAM GRL
Jay Rakshan
Jay Rakshan Oy oldin
I love your video i m a fan of you
Mixaella Theodorou
I loved youre Dahr mann video
EmilioBFFAikoyua!シ✞ online!!
I saw your video on Dharr Mann I’m so HAPPY FOR U!! :)
Dia Dia
Dia Dia Oy oldin
Beeny congrats
ryan ramlal
ryan ramlal Oy oldin
The baby is like dam boi that you fo💯😎
Marcel Dumitru
I subscribe to you 😊🤣🤨😎😙😋😐😘🤩🥰
SKATE_BOARD
SKATE_BOARD Oy oldin
OSA'm f*kin
SKATE_BOARD
SKATE_BOARD Oy oldin
Love
Aditi's lifestyle
Dhar mann
Abdul Hadi Azman
I saw you on dhar mann so i want to check and i did saw you so i will give you sub that is me😊😍
Haifa arshiya
Haifa arshiya Oy oldin
wow
Bethany Downie
Vid starts at 3:30
Izuku Midoriya
I love the vid you made with dhar!!!
ur mom
ur mom Oy oldin
it is bad
Cynthia Jaimes
Love the darman video
Apex gamer
Apex gamer Oy oldin
Vr
mwa
mwa Oy oldin
🐸🐸
KATHLEEN GARCIA
I can’t believe it I saw you on darn man
Alex Playz ever thing
Me watching benny for the first time be like :😗
Joltez
Joltez Oy oldin
CAN'T BELIEVE IT HAPPENED SO FAST! WOW I AM SO PROUD OF U 🍆
Laila Nouri
Laila Nouri Oy oldin
Omgg
Swag_109
Swag_109 Oy oldin
He keeps getting sponsors on every vid
Jostina Yelda
Jostina Yelda Oy oldin
I love your singing and your voice it is beautiful when you were singing!
Jostina Yelda
Jostina Yelda Oy oldin
Benny I watched you in dhar mann!!
nam nguyen
nam nguyen Oy oldin
Hey I saw you on darn man cool
roblox Alex and roblox  anan
Benny I saw you on da man
Dennise Guzman
Dennise Guzman 2 oy oldin
It’s such a cute moment when Alo giggles at the face Benny makes talking about canes and they go back and forth making faces 😂
Genesee Lopez
Genesee Lopez 2 oy oldin
omg just found another potato corner for you at the ontario mills !!!!
Araceli Guerrero
Araceli Guerrero 2 oy oldin
Awww not the fries😩
Brenda Contreras
Brenda Contreras 2 oy oldin
I’m pregnant and I started gagging when I saw that leg in his food 😭😭😭😭😭😭🤮🤮🤮🤮 everything makes me throw up lmao
Marisol Lira
Marisol Lira 2 oy oldin
Awww Alondras little laugh 😭I love itttt❤️❤️🥺
13brenduuhh
13brenduuhh 2 oy oldin
You need to go to Ontario Mills their potato corner is always open.
Music 4MySoul
Music 4MySoul 2 oy oldin
The God of the Bible is coming for His children. Very soon millions of Christians around the world will vanish from the earth. Seek Jesus Christ while you have the time and opportunity. Please, don't take any chances with your eternal destination, tomorrowis never promised. The doors of mercy will come to a close. I want everyone to inherit the kingdom of heaven. I desire to see many of you transformed into the image of Christ, and all for His Glory. The hour is late. While many of you were sleeping the devil was planning for your destruction.Many have fallen already, they have recieved the Covid-19 vaccine. Anyone who recieves the vaccine will seperate themselves from God for all eternity. I command everyone to reject the vaccine. This is for your own good. I love and care for all of you. Those who recieve the vaccine have desecrated God's temple. They are now legally subjected to the devil. I warn because I care. I find no pleasure in the death of sinners. It's not God's will that anyone perish, but all repent to receive eternal life. Seek life and not death. Seek Jesus Christ who loves and cares for you. The Lord looks nothing like the famous pictures. If you seek Him you will find Him. God is faithful to His promises. This is the end. Everything written in the book of revelation will be fulfilled. If you're willing, now is the time to repent and prepare for the return of the King.
Anely Jimenez
Anely Jimenez 2 oy oldin
The Santa Anita mall has potato corner 😊
abner rac
abner rac 2 oy oldin
Life hack :order online before going to Canes 😂😂😂😂dont waist a whole ass hour in line when u order online its ready in 7minutes
Julissa lizzete
Julissa lizzete 2 oy oldin
me patiently waiting for the gender revea
Adriana Uzhca
Adriana Uzhca 2 oy oldin
Im so excited for the new video lol 😂 im refreshing
Camila Rose
Camila Rose 2 oy oldin
WAITING FOR Episode 2 & 3 😂😂
Melissa Y Carlos
Melissa Y Carlos 2 oy oldin
Ok but when is EP 2 of the tender reveal coming out🥺
Monique Garnica
Monique Garnica 2 oy oldin
Alondras hair looks so healthy!
Yvette Rodriguez
Yvette Rodriguez 2 oy oldin
Post Ep.2 already
karina Dominguez
karina Dominguez 2 oy oldin
Something always happens to Jose
Bless Blessed
Bless Blessed 2 oy oldin
So it’s a girl🥰
Erica Godoy
Erica Godoy 2 oy oldin
💕💕💕💕💕
Yulisa Casarez
Yulisa Casarez 2 oy oldin
It ain’t a video of Benny without a Sponsor of hello fresh ❤️❤️😂😂
Richard J
Richard J 2 oy oldin
BENNY WHERE'S YOUR GENDER REVEAL VLOG
Daisy Mendez
Daisy Mendez 2 oy oldin
health inspectors are like, “👁👄👁✍🏽”
Ali Lara
Ali Lara 2 oy oldin
I'm sorry I'm literally laughing so hard poor José 😂😂💀💀 the "it's leg day" took me out 🤣🤣
Melissa Juarez
Melissa Juarez 2 oy oldin
Ewww the roach leg 🤢🤢🤢
Desiree Samayoa
Desiree Samayoa 2 oy oldin
Why you guys a city over from me!! 😭😭😭 I can’t wait till I see you guys around town!!
Lorren Gonzalez
Lorren Gonzalez 2 oy oldin
Ewwww poor Jose. 😵🪳
Katya Anis
Katya Anis 2 oy oldin
Ok but can they write a bad yelp review so we know not to get food from there lol
Moni Navarro
Moni Navarro 2 oy oldin
Where is the gender reveal video at tho? :)
Angelica Oropeza
Angelica Oropeza 2 oy oldin
They opened a potato corner at Cerritos mall
J.L. Livas
J.L. Livas 2 oy oldin
Omg!!! Not the roach leg🤢🤮
J.L. Livas
J.L. Livas 2 oy oldin
That's q terrible feeling when she's craving something and she can't get it! Especially cuz she's pregnant! F you potato corner lol😕
Robyn Elaine
Robyn Elaine 2 oy oldin
Alondra looked so hangry!! Lol I remember when I wouldn't get what I wanted or what I craved I'd be soooo pissed.lol Love from texas!!!
Lupita Quintero
Lupita Quintero 2 oy oldin
Why u guys playing w us post the gender reveal I can’t wait 😝
Veronica Islas
Veronica Islas 2 oy oldin
Poor baby va salir con cara de papa en la esquina
Crystal Ortiz
Crystal Ortiz 2 oy oldin
“Is it really sold out or are y’all going thru bankruptcy” 😂😂😂
Maribel Nava
Maribel Nava 2 oy oldin
Thank you so much for doing these type of give aways . It helps during these times 🥰 $Mnava441
Juliet Munoz
Juliet Munoz 2 oy oldin
My hubby tells me that my ears messes with the wifi signal cus of how big they are 😤🤣🤣🤣
Haidie
Haidie 2 oy oldin
Lakewood Mall has potato corner right next to green crush! 😍 that's where I always go when I crave some PC too.
Marlene Nieto
Marlene Nieto 2 oy oldin
How to get your food to be extra crunchy * cockroaches*
Vannee
Vannee 2 oy oldin
Potato corner in the American, Glendale lol
Rene Valdovinos
Rene Valdovinos 2 oy oldin
Downey canes be hella crazy that line Lowkey never moves
Emily Jaquelynn
Emily Jaquelynn 2 oy oldin
the fact that u guys were by downy :,)
Isaiah 392
Isaiah 392 2 oy oldin
Those shoes you wanted trash idc what designer shoe it is most of them are trash
Alex Loredo
Alex Loredo 2 oy oldin
Dang o I missed you guys at Stonewood Mall in Downey. I always go to that mall.
Valerie Aguilar
Valerie Aguilar 2 oy oldin
lakewood mall is always open 😂
J Vree
J Vree 2 oy oldin
Ok when is that video coming out of gender !!
Leonela Rodriguez
Can you hurry with the gender reveal video lol 😡😡😡😡😡
Cee Raw
Cee Raw 2 oy oldin
Uyyyyy YOU CAN COOOOOK HAHA sheeeeesh
Andrea Nicole
Andrea Nicole 2 oy oldin
Okay so we have a potato corner here in Arizona!!! I’ve never heard of this place till now sooooo y’all are gonna have to put me on what do you get from there?
Monica Ruiz
Monica Ruiz 2 oy oldin
Can you upload the gender reveal already???? Iv been waiting for four days!!!!!!
Leti Baloyi
Leti Baloyi 2 oy oldin
"Where's the rest of it?"😂💀
Naidelyn Alvarado
DROP THE GENDER REVAL
Richard Joseph
Richard Joseph 2 oy oldin
They have one in the Ontario Mills!! Go get your potato 🥔 girl!
The Espinosa's
The Espinosa's 2 oy oldin
When are u n alo gonna make a UZblock channel together
Melissa Bautista
Melissa Bautista 2 oy oldin
Is it Leg day? 😂 omg
hhoun
hhoun 2 oy oldin
Where is the gender reveal video I’m going crazy!!😭
S M
S M 2 oy oldin
Benny says you don’t wanna over due things... while he’s wearing a sponge bob mask with a floral hat lmao 😂
Keyingisi
OUR FOSTER HOME STORY | MEET MY SISTERS!
42:40
FIFA 22 | Official Gameplay Trailer
3:48
Ko‘rishlar soni 862 ming
The BADDEST Perra HOUSE TOUR!! | Louie's Life
38:30
Gold Digger Pranks That Went Too Far
11:10
Ko‘rishlar soni 3.3 mln
OUR THOUGHTS AFTER GENDER REVEAL! **REACTION**
29:47
BABY EHLANI'S 1ST BIRTHDAY PARTY!
13:58
Ko‘rishlar soni 662 ming
Tik Toks With A Crazy Plot Twist
11:57
Ko‘rishlar soni 18 mln
FIFA 22 | Official Gameplay Trailer
3:48
Ko‘rishlar soni 862 ming
The BADDEST Perra HOUSE TOUR!! | Louie's Life
38:30
Minecraft Panda #Shorts
0:14
Ko‘rishlar soni 2.7 mln
AMP ARE YOU SMARTER THAN A 5TH GRADER?
35:29
Ko‘rishlar soni 921 ming
Catch Up with HOMECOMING and FAR FROM HOME
0:31