Qorong'i

ALONDRA & FAMILY SURPRISE ME ON MY BIRTHDAY!! *Hilarious* 

Ko‘rishlar soni 844 ming
99% 41 000 283

MERCH AVAILABLE AT bennysoliven.co

SUBSCRIBE
@Benny Soliven
@AlondraDessy

Follow my sister on instagram @arianaagisellee

FOLLOW ME ON INSTAGRAM
bennysolive...
FOLLOW ME ON TWITTER
BennySoliven
FOLLOW ME ON SNAPCHAT
@benstuh

For Business Inquiries: contact@tablerockmanagement.com

Joylandi

 

4-Fev, 2021

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 2 534   
Armando Hernández
Luchi vitoni 😂😂😂😂😂
Flok
Flok Oy oldin
pov: you came here from dhar mann
Destiny Thomas
Destiny Thomas 2 oy oldin
I’m late but we have the same birthday❤️
Yuri Gutierrez
Yuri Gutierrez 3 oy oldin
Ugh i love love how Benny is like "what you make baby show me" ughhhh being all appreciative ❤❤💙❤💙❤💙❤ ...
Stormy Cordero
Stormy Cordero 3 oy oldin
I love bennys mom
rafael mendez
rafael mendez 4 oy oldin
That’s trinity park way
Alma Mendez
Alma Mendez 4 oy oldin
So is Benny 27 or 28 😭😭😭 cuz he got 2 different numbers at his dads place & at his moms
Samara Salas
Samara Salas 4 oy oldin
Make a channel called benny’s history
Ashlie R
Ashlie R 5 oy oldin
the feet... I'm dead
Sari Quintanilla
Sari Quintanilla 5 oy oldin
Not the Stocktonians😭😂
Ruby Abarca
Ruby Abarca 5 oy oldin
Where is Joel? He hasn’t been in anymore recent videos???
DeAnna Iler
DeAnna Iler 5 oy oldin
You can tell bennys lil sis misses him 😭
LYSSA BALYSSA
LYSSA BALYSSA 5 oy oldin
bENNY U GOT SUPER SKINNY! cAN YOU GIVE US SOME TIPS BC IM TRYNA LOSE THAT QUARANTINE WEIGHT lmaoo
Vanessa Arroyo
Vanessa Arroyo 5 oy oldin
Sorry I’m late!! Just wanted to Say happy Bday Benny. May all your wishes come true!!
Tiara Lafrance
Tiara Lafrance 5 oy oldin
Omg that perfection game brung back memoriesssss
Maria Sulca
Maria Sulca 5 oy oldin
I love you guys so much 💕❤️
AriannaGiselle999
Is no one going to talk about how his first birthday cake said 27 and the second birthday cake said 28? 😅 either way I have been loving the family videos 💖 And that's on Lucci Vitouni like gramma said 💀🤣🤣
Love Angela
Love Angela 5 oy oldin
Thats why it had a plus one the small candle 28
Lil'MissTrini.K
Lil'MissTrini.K 5 oy oldin
Ouuuu I love the names , everything about the pallete !! It's sooo you guys! Love love love, this is so perfect, so sad alo baby couldn't be apart but that's okaayyyy, yall coming with moreeeee. We know it, congrats guys!!! Hope yall have a huge success 🙌love yall , my fav shade is all but I really love the shimmery colors
Trudy Thomas
Trudy Thomas 5 oy oldin
I love you both and hope to win something eventually from any youtuber as i dont know anyone whi has ever so ya lol i only have fb and Instagram tho plus UZblock
Trudy Thomas
Trudy Thomas 5 oy oldin
Not a channel my bad in just a subscriber
Kickrocks22
Kickrocks22 5 oy oldin
aww so cute to see them doing more family things together. like normal ppl
Alyssa Edwards
Alyssa Edwards 5 oy oldin
You look like you loss Weight 🤐😳😂👀 ik that was a Awkward
Giovanna Marin
Giovanna Marin 5 oy oldin
the gramma pushing the lil boy outta the way lol
Bless Blessed
Bless Blessed 5 oy oldin
This was super adorable, I love how they decorated, made him wait upstairs, everything was so humbling🥰🥰🥰🥰🥰
Ariana Garcia
Ariana Garcia 5 oy oldin
Not the “spider poop” 😂😭
Maggie Garcia
Maggie Garcia 5 oy oldin
I love you all so much! 🤗 Can't wait to see Baby S 😘👣🚼🎉
Breann Gonzalez
Breann Gonzalez 5 oy oldin
LMFAOO imagine once its your baby's bday benny running for the candy n everybody think ohh for the baby n he's all nah baby should've got his/her own candy this mine 😭😂😂😂
La Cg
La Cg 5 oy oldin
Ugh! Why does his brother have effect teeth!
Jezabel Bolanos
Jezabel Bolanos 5 oy oldin
1:02 “you can’t look” HE TOOK OFF HIS GLASSES 😭😭🤚🏼
Its VerosLife
Its VerosLife 5 oy oldin
Googling everything Alonzo got you because idk what that is & im curious af 🤣
Joanna Jade
Joanna Jade 5 oy oldin
Team ♒ ❤️❤️❤️
javier garcia
javier garcia 5 oy oldin
Not gonna lie I’m a really shy guy but I’ve been watching your videos and I’ve been feeling more vibey tbh
Raven Leighton
Raven Leighton 5 oy oldin
I low key....for real wanna be in your fam!! You guys fun!...much luv.N respect to your whole fam. Can't wait for the new addition that will take over UZblock!💖
Brenda A
Brenda A 5 oy oldin
Ur edit video are funny funny af!
Zulema
Zulema 5 oy oldin
"What a loser" 😂😂
Zulema
Zulema 5 oy oldin
Benny looks different in this video like he looks younger idk if its just me😂
Zulema
Zulema 5 oy oldin
Aww benny is the sweetest
Clacy ANGRAClA Waslam
27TH BiRTHDAY 🎂🎂🍰🍰🧁🧁 2021 🥳🥳🎉🎉🎊🎊😭😭😭😭😭😭😭
esmeralda pinon
esmeralda pinon 5 oy oldin
Awww happy late birthday
Yolanda Pineda
Yolanda Pineda 5 oy oldin
Haha I remember that game Puzzle on some like that lol sad part about is that mind didn't work lol
Virginia Herrera
Virginia Herrera 5 oy oldin
Benny and alondra sitting on a tree kissing😳u guys are so cute together.with love.
Priscilla L
Priscilla L 5 oy oldin
Why my dumbass think the string stuff was fake 😭
Wendy Tocachi
Wendy Tocachi 5 oy oldin
Not Benny rewarding alex instead of the boy LMFAO
Adriana G
Adriana G 5 oy oldin
Why do I feel like ariana feels a type of way with Alo and Benny's relationship. She's too quiet.
Destiney Rojas
Destiney Rojas 5 oy oldin
A hack to cut ice cream cake is to soak the knife in a cup of hot, hot water before cutting the cake, it will cut a lot easier !
Brenda Vazquez
Brenda Vazquez 5 oy oldin
Benny needs a girl he's so good😩💕
Adriana Tower
Adriana Tower 5 oy oldin
Aww luna can feel the baby ♥️
Silienne Geerman
Silienne Geerman 5 oy oldin
The siblings from benny🥺
Rebeca Rebollo
Rebeca Rebollo 5 oy oldin
Benny hair remind me of the boy from meet the robinsons 😂😂😂 when he has it spiked up
Genesis Galindo
Genesis Galindo 5 oy oldin
I love how besides the fame Benny and alo are still humble and don’t let the fame get to them!💯 love you guys!!!❤️ $Buloney
J G
J G 5 oy oldin
What is the first game called?
Naomi Arena
Naomi Arena 5 oy oldin
I laughed this entire video lmao btw, your editing skills are A1
Melissa Lissete ✨
Benny’s grandma at the end 😂🤣🤣
Life with La La
Life with La La 5 oy oldin
Your so lucky to have your family together. My family be weird asf not talking to each other. Happy late birthday Benny!
Hood Clips
Hood Clips 5 oy oldin
I know he was a tagger when he was younger😂for a fact 👊
Marisol Alfaro
Marisol Alfaro 5 oy oldin
Awww that was the only thing I could of eat at my first trimester. 🤰🏻💕
Connie Carmona
Connie Carmona 5 oy oldin
Turning 27 this. Year... starting to hit that in 3 yrs I’m be 30!!
Nasheily Ruiz
Nasheily Ruiz 5 oy oldin
Please I want to win god bless you and alondra Benny congratulations on the baby! $Nashii96
Katie Viel
Katie Viel 5 oy oldin
Y’all are so humble 💜
Lizbeth beltran
Lizbeth beltran 5 oy oldin
benny with the little thingys in his head looks like the guy that comes out in little nicky the one with bobbies in his head lol
Lizbeth beltran
Lizbeth beltran 5 oy oldin
i got a chip for you gma bennys mom: se muere🤣🤣🤣🤣🤣 i can’t
Nancy Perez
Nancy Perez 5 oy oldin
Benny do a video with Alondra in Spanish, please !!
Laura Edith
Laura Edith 5 oy oldin
Anyone noticed the cake at his dad's had 27 lol and at his moms 28
YasR
YasR 5 oy oldin
“I won’t miss them as much” 🥺🥺
Selena Garcia
Selena Garcia 5 oy oldin
Love it when y'all together ❤️🥳
Adali Padilla
Adali Padilla 5 oy oldin
The whole time they’re saying “how’s it go how’s it go?” While spinning Benny for the piñata I’m over here like “DALE DALE DALE NO PIERDAS EL TINO PORQUE SI LO PIERDES PIERDES EL CAMINO,...” 🤣🤣🤣
Queen Love
Queen Love 5 oy oldin
Must be nice having a good life :( famiky :,( everything I hate life it’s so unfair
Edgar Gomez
Edgar Gomez 5 oy oldin
Can I get an owa owa for the 1x 🤧
Valerie Marie Alameda
Benny : Mancalla Also Benny what man is you calling 😂
La Cheli
La Cheli 5 oy oldin
Beeny is so silly, he passes the vibe check. Lol
Jeepfam4x4
Jeepfam4x4 5 oy oldin
SO FUNNY
Katherine Godoy
Katherine Godoy 5 oy oldin
Your a great step big brother 🥰
LauraC
LauraC 5 oy oldin
Congrats on 1M subscribers! 🎉
may
may 5 oy oldin
Bye his grandma saying “ my louig vatoni “😭😭😭🤍 i love his family !!$Mays.Blossom
may
may 5 oy oldin
I literally adore their relationship, people tell me , my boyfriend and I , are like an alo and Benny so I definitely feel special ! I dreamed of a Benny and alo kinda relationship 🥺🥺🤍 $Mays.Blossom
Denisse Guitierrez
your grandma so cute” my lushi vitani” 😂💀💀
Jessica kimberly Avila
Dude love your grandma "im the boss" lol :) shes so cute
Kathie Garcia morales
His grandmas reaction was freaking funny 😂😂😂😂😂
starhood superstar
Benny is gona be such a gd dad
Michelle Aguilar
Michelle Aguilar 5 oy oldin
The ending 😂😂😂
Yo no Sabo
Yo no Sabo 5 oy oldin
My gf said I can’t watch ur vlogs no more 😪
Destiney Amerie
Destiney Amerie 5 oy oldin
*I Love how Benny's Mom is so Awesome to Alondra!!!*
andrea villalobos
No one: Gma: I’m the ✨BOSS✨
Meesh -
Meesh - 5 oy oldin
Benny ate the cake like groceries 😂
Jessica Nava
Jessica Nava 5 oy oldin
His grandma at the very end made me dieee 😄..its hilarious because of the pronunciation but also because of how he edited that clip to be the end. That's why he's a distinguished content creator 💯
J Glizzy
J Glizzy 5 oy oldin
So benny left home and they got a dog 😂 wooooooow @bennysoliven
Lilyana Marie
Lilyana Marie 5 oy oldin
Alo smile is the cutest 🥺🥺🥺
Yazmin Salinas
Yazmin Salinas 5 oy oldin
What’s the name of the game at 13:32 and where can I get it
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
Mel D
Mel D 5 oy oldin
i love the vibes in this video, well all fam videos, i feel like i’m there, mandala is my shizzzz! Happy belated birthday king Benny this is your year!!! 🤙💖💖 $melxad “hurry b4 the cake expires” 😂
TIMGIA LIWINRESELAP
HBD benny 🙏💕
Kirstie J Antonio
Aww Luna is attached to all🥰❤️
Queen Love
Queen Love 5 oy oldin
Wish I had your family and life :,(
Ohana Luana
Ohana Luana 5 oy oldin
la torta del papa dice 27 y la de su mamá 28 🤣 lol mamá is always better
Alex Gzz
Alex Gzz 5 oy oldin
Bennys mom always looking beautiful!! $alexiavll
Gloria Martinez
Gloria Martinez 5 oy oldin
Happy birthday 🎂 🎉
Kimberly H.
Kimberly H. 5 oy oldin
The way Alex lift his foot from the back to show off his J's is🤣🤣🤣 $matamillon1
Keyingisi
MY BROTHER'S GENDER REVEAL!! *EMOTIONAL*
24:59
Minecraft Panda #Shorts
0:14
Ko‘rishlar soni 2.7 mln
I've never seen my best friend this angry..
17:25
OUR THOUGHTS AFTER GENDER REVEAL! **REACTION**
29:47
Inbred Family-The Whittakers (follow up)
24:51
SURPRISING BENNY FOR HIS BIRTHDAY!!!
16:17
Ko‘rishlar soni 957 ming
MOVING IN TOGETHER! *MUKBANG*
17:12
Ko‘rishlar soni 1.1 mln
MY BROTHER'S GENDER REVEAL!! *EMOTIONAL*
24:59
Minecraft Panda #Shorts
0:14
Ko‘rishlar soni 2.7 mln
I've never seen my best friend this angry..
17:25
Catch Up with HOMECOMING and FAR FROM HOME
0:31
The BADDEST Perra HOUSE TOUR!! | Louie's Life
38:30
MKBHD Studio Tour 2021!
30:46
Ko‘rishlar soni 1.1 mln
Soulja Boy Goes Sneaker Shopping With Complex
11:23